15. heinäkuuta 2013

New clothes! ouo

Moi! Mimi halus esitellä teille sen uusia vaatteita :) Oon tehny ne ite äitin avustuksella ;) (paitsi tennarit :D) Kuvia en oo mitenkään muokannu >.< Ja laatu voi olla vähän kökkö... Mutta  Mimi siis puhuu tuossa ;)

Moi kaikille! ouo

Mä ajattelin esitellä teille mun uusia vaatteita, jotka Alisa-jätti on mulle antanu c:

Valkoinen toppi, jossa on pitsiä! Rakastan pitsiä! nwn Ja tälläinen pilkkuhame ouo

 Tennarit ouo

Ruskee toppi, jossa on myös pitsiä! nwn

Tälläiset ruskeet pöksyt c:

Ja vielä mekko, jossa on ruutuhelma ouo Tää ylttää vähän polvien yläpuolelle.



4 kommenttia:

  1. Ää alisa miten sä osaat ;___; Määki haluun )': Mut toosi hienoja! <3

    VastaaPoista
  2. Äiti kyll autto mua näissä... :D Mut kiitti! nun

    VastaaPoista
  3. Ahahahaa. Tää sun blogis on vaa niin ihana! Osaat ommella tosi hyvin. OuO Ja Mimi on kyl tosi söötti •3•

    voisitko muute liittyy mun blogiin?
    hipsubloggaa.blogspot.fi
    nii ja muute mun blogissa on nyt kysymys postaus.

    VastaaPoista