13. marraskuuta 2014

Piirtelyy

Moips !
Kiva huomata että on saanu tässä viimeaikoina muutaman lukijan lisää,
kiitti teille kaikille! <3

Nukkeja tekis mieli khyl tuolla pihalla kuvailla, 
mutta aina ku ehtis/jaksais/jotain nii on liian hämärää tai sataa ;__;
No ehkäpä mä viikonloppuna jotain saan aikaan.
Kuvatarinaakin oon tässä suunnitellut,
sitäkin tässä tämän vuoden puolella mahdollisesti tulee c:

Mutta tosiaan tämä postaus ei nukkeihin oikeastaan liity,
vaan aattelin tulla esitteleen piirrustuksiani tänne :''D

En oikeastaan pitkiin aikoihin oo piirtäny mitään kunnolla,
mutta sitten joku aika sitten mun päässä tapahtui jotain
ja mun oli pakko päästä piirtämään jonkinlaista kasvokuvaa 




Tämmöisen sitten sain aikaan,
olin ite tyytyväinen tohon kun aatteli, että ei ollu oikeastaan koskaan tollasia piirtäny,
ainakaa kunnolla :D

Sitten vähän tämän jälkeen, halloweenin lähestyessä katoin youtubesta
sugar skull makeup- videoita, ja siitä sitten lähti innostus semmosia piirtää!







Näitä on mun mielestä tosi kivaa piirtää, 
noi yksityiskohat yms jotenki kiehtoo mua xD
Tää onnistu mun mielestä hyvin c:




Tässä toinen samantyyppinen,
tästä ei niin kiva tullu kuin ekasta,
noi kasvot on jotenki.. en mä tiedä :D
Mutta tätäkin oli kiva tehdä!






Tää on varmaan mun lemppari kaikista näistä !
Tän tekemisessä meni aika paljon kauemmin ku noissa toisissa,
ku onhan tos enemmän kaikkea varjostuksia jne :D




Tässä työssä käytinkin sitten pelkkiä tusseja !

Seuraavassa piirustuksessa otin kuvia vähän eri vaiheista cx

Aluksi siis piirtelin ns. taustaksi tuollaista kaikkee pikkukuvioo

Luonnosteluaa ~
Kivoin vaihe käynnistyy x)




Tuollainen siitä sitten loppujen lopuks tuli
Nyt ku kattoo nii tosta päästä tuli vähän hassun muotonen,
mutta nooh pikkuvikoja xD

Tää olikin vähän erilainen postaus,
kommentoikaa, mitä tykäsitte! c:
Haluutteko tämmösiä joskus lisääkin?

12 kommenttia:

  1. Koska tykkään kommentoida muiden ihmisten piirustuksia niin kommentoin näitäkin (8 Tykkään ihan hirveästi sun värien käytöstä ja väritystavasta. Ite kun väritän, niin se näyttää 5-vuotiaan aikaansaannokselta. :D Hirmukivoja ideoitakin, tykkäsin erityisesti viimeisestä. Mutta, vähän rakentavaa (voiko tätä sanoa rakentavaks lol). Mun mielestä sulla olis vielä harjoteltavaa silmien ja silmäripsien kanssa. Noi silmät on hirmu isot ja iirikset kauheen pienet. Tai iirikset on hyvänkokoset mutta silmä muuten on iso, emt. Se saa hahmolle kauheen pistävän katseen jos tajuut mun selityksiä yhtään. XD Ja parissa silmäripset oli vähän, noh, tönkön näköset. Tai siis kun ne oli sellaset suorat viivat vaan, vaikka ripset on vähän kaarevat, ja ne menee kauniimmin jos ne tekee silleen nopeesti mutta huolellisesti ja tarkasti. Ja yks mikä mua itteäni häiritsee ihan missä tahansa piirrustuksessa on se, kun kulmakarvat näkyvät hiusten alta. Koska kulmakarvat ei näy hiusten läpi, ja tää saa mut häiriintymään. Ei nyt silleen vakavasti XD
    Mutta yhteenvetona, sulla on kiva piirrustustyyli ja jos saisit silmistä tehtyä lempeämmät niin olis aika bueno. Sun väritystyyli on ihana, rakastan sitä ja silleen koska ite en yksinkertasesti osaa värittää siististi. :D Mutta tykkäsin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! c: Kiva että sai myös rakentavaa palautetta, nii pystyy tässäkin kehittymään nun

      Poista
  2. Woow osaat piirtää tosi hyvin*___*❤

    VastaaPoista
  3. Ihania, miten jotkut osaakaan piirtää niin hyvin ja ite vaan tuhertelee kemian vihkoon kaikkee olematonta:)

    VastaaPoista
  4. Wou, Alisa! Noi on tooosi hienoi ( voikko piirtää mullekkin tollasii ja Sanni voi ottaa ne sulta koulussa ja tuua mullekkin?? ;)) )

    VastaaPoista
  5. nojjoo varmaa osaat piirtää noi hyvi ö w ö. Lahjotas mulle vähä sun piirustustaitoo ja sillee.

    VastaaPoista
  6. Vau! tosi hienoja kaikki :o Siis miten joku osaa värittää noin siististi!? Itellä tulee aina sellasta sotkusta kun yritän värittää xD

    http://pastelpullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Oot aivan uskomattoman lahjakas piirtäjä :3 Tosi kiva idea pistää noita tänne ^ • ~

    VastaaPoista
  8. oivoivoi toistan itteeni, mutta sä osaat piirtää ihan mielettömän hyvin ♥w♥
    ihana toi puolikkaaks murentunu juttu apua täydellinen

    pullip-sisters.blogspot.fi

    VastaaPoista